HTML

Kalandjaim a magyar postával

Friss topikok

Címkék

Archívum

"Messze van, mint Makó Jeruzsálemtől"

2014.05.24. 08:36 Isti1968

Hát bizony messze. 2400 km a távolság (most abba ne menjünk bele, hogy az eredeti mondás egy Makó nevű vitézről szólt, aki úgy berúgott, hogy nem talált el Jeruzsálembe :) ).

Nézzük mit jelent ez szállítási szempontból :
Adva van egy kisértékű (ergo vámmentes) csomag Izraelből :

Origin Country - Israel:Tracking Consuming:1

2014-05-14 00:00, The item was sent to Hungary by airmail on 14/05/2014

Tehát május 14.én légipostával elküldve Magyarországra.

Ezután megkaparintja a posta a csomagot !

2014.05.16
11:52

Küldemény információ
Célországba megérkezett / Arrived in the destination country

2014.05.16
11:53

Küldemény információ
Küldemény vám elé állítva / Item presented to customs

2014.05.19
08:20

Küldemény információ
Bejövő küldemény vámkezelve / Inbound item customs procedure

2014.05.23
10:13
xxxx posta

Küldemény információ
Kézbesítés regisztrálva / Delivery registered

Kiegészítő információ
címzett

 

Tehát 2 nap kell neki hogy megtegye a 2400 km-t (a Magyar Posta közreműködése nélkül). 
Majd cirka 1 hét kell neki hogy a címzetthez érjen !

Hát nekem égne a pofám ha ilyen módon szolgáltatnék ! 

Én tudom, hogy a postán nem matekzsenik ülnek ezért egy kis értelmezés :

160 km-t 7 nap alatt megtenni az 0,9 km/h ! (az átlagos séta sebessége : 5 km/h)

De legalább a traffipaxtól nem kell tartaniuk :).

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://postasuck.blog.hu/api/trackback/id/tr156201268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása